بیا قدم بزنیم من با تو ، تو با هرکه دلت خواست... فقط بیا تا قدم بزنیم اصلا بیا و بگذار سایه ات باشم...سایه که آزار ندارد، دارد...؟! #پارک_پیروزی #انقلاب_درونیxa0...