دلنوشته(128)

خرید بک لینک

فردا قراره برم پیش ی روانشناس

مامان بعد شنیدن وضع و حالم بهم پیشنهاد داد...

هیچ وقت تا این حد حالم بد نبوده

خدا هیچ وقت تا الان اینقدر از نظر روحی بم فشار نیاورده بودی...

خداکنه روانشناسه بتونه بهم کمک کنه

چند شبی از تپش قلب نخوابیدم و امشب خیلی خسته ام

خدایا حتی مهدی هم ازم گرفتی... مگر بودن من با او چقدر از دنیایت را میگرفت؟؟ این همه ادم داری اون ی دونه برا من میموند چی میشد؟؟

کاش همون شب ک روبروش ایستاده بودم عمرم تموم میشد.... کاش تموم میشد ک بعدشو نمیدیدم

دلنوشته(49)...

ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 141 تاريخ: چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت: 11:03

صفحه بندی