دلنوشته(126)

خرید بک لینک

روزگار به سختی می گذرد...

ولی میگذرد...

خدایا با اون اتفاقی ک سر امتحان مقاومت افتاد حس میکنم دیگه دستتو حس نمیکنم...

یا منو بیشتر هل بده رو ب جلو

یا روزهاتو هل بده زودتر بگذرن...

خدایا داره سخت میگذره بهم

...

ممنون ک بهم حال دادی امشب زیر بارون باهات قدم بزنم...

(حس کردم بعد ی عالمه غر زدن لازمه ی کوچولو هم ازت تشکر کنم... گرچه جای غرغر کردن و تشکرم عوض شده...)

دلنوشته(49)...

ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 150 تاريخ: چهارشنبه 20 بهمن 1395 ساعت: 11:03

صفحه بندی