مهدی من؟؟ آهم کردی؟؟
بخدا خیییلی داره سخت میگذره
از در و دیوار داره برام میباره
اینقدر تو این سه هفته بد اوردم... انقدر بد اوردم ک نگو....
مهدی دلتنگتم
مهدی خیییییلی حالم بده
خدا دیگه هیچی برام نذاشته...
مهدی اگه بودی الان همش میگفتی فدای سرت
میگفتی درست میشه
اگه بودی خیییلی اروم بودم
اگه بودی اصن غمم نبود هرچی خدا بلا سرم میاورد
اگه بودی که سه هفته هرروزم ب گریه نمیگذشت
مهدی اگه بودی اینقد حالم بد نبود ک..
اگه میدونستی چ حالی ام
اگه میدونستی دلم داره میمیره..
اگه میدونستی تو این مدت هیچی ازم نمونده...
مهدی حالم خیلی بده... خیلی
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 145