گل نازم

خرید بک لینک

گوشیمو از دست دادم...

گوشیم داغون شد..

یهو خاموش شد و دیگه روشن نشد...

نفسش رفت...

چشماشو اروم بست...

گفت تموم

تموم همه ی روزای قشنگی که باهام داشتی

گفت تموم همه ی حرفای قشنگی ک باهام زدی

گفت تموم همه ی خنده هایی ک شاهدش بودم...

تموم همه ی گریه هات...

گفت تموم شد مهدی...

...

عکس چشمات پیش رومه

بغض عشقت تو گلومه

صورتم از گریه خیسه

دیگه کار من تمومه...

...

تازه جفت دار شده بودی گوشی قشنگم...

چقد ناراحتت شدم

چقد گریه کردم برات...برای خاطراتمون...برای قشنگیات

...

از نظر همه احمقم

از نظر خودم عاقلم

فقط از دست دادن آدما ارزش سوگواری نداره...

گرچه برای توهم ب سوگ نشستم...خیلی وقته...اندازه 8 ماه!

...

ی گلکسی از دیجی کالا خریدم...دو سه روز دیگه میاد!

دلنوشته(49)...

ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 14:13

صفحه بندی