دلنوشته(49)

خرید بک لینک
بیان: تنها دارنده نشان عالی سرآمد در کشوربیان: برترین شرکت نرمافزاری ایران به انتخاب سومین دوسالانه جوایز فناوریبیان: برگزار کننده مسابقه بین المللی با حضور برنامهنویسان برتر ۱۰۳ کشور جهانبیان: برگزیده جشنواره ملی ارتباطات در محور خدمات نوینبیان: برترین ارائه دهنده سرویس وبلاگ کشور به انتخاب جشنواره ملی رسانههای دیجیتال دارنده نشانبلورین از جشنواره رسانههای دیجیتالآموزش دلنوشته(49)...ادامه مطلب

ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال می‌کنید

برچسب: بلاگ, نویسنده: بازدید: 139 تاريخ: جمعه 24 شهريور 1396 ساعت: 18:59

#روزشمار_یک_عشقتوحق نداریعاشقِ کسی بمانیکه سال هاسترفتهتومالِ کسی نیستیکه نیستتوحق نداریاسمِ دردهای مزمنت راعشق بگذاریتومیتوانی مدیونِ زخمهایت باشیامامحتاجِ آنکه زخمیَت کردهنه!دست برداراز این افسانههای بی سر و تهکه به نامِ ع دلنوشته(49)...ادامه مطلب

ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: شنبه 16 ارديبهشت 1396 ساعت: 9:52

گوشیمو از دست دادم...گوشیم داغون شد..یهو خاموش شد و دیگه روشن نشد...نفسش رفت...چشماشو اروم بست...گفت تمومتموم همه ی روزای قشنگی که باهام داشتیگفت تموم همه ی حرفای قشنگی ک باهام زدیگفت تموم همه ی خنده هایی ک شاهدش بودم...تموم همه ی گریه هات...گفت تموم شد مهدی......عکس چشمات پیش رومهبغض عشقت تو گلومهصورتم از گریه خیسهدیگه کار من تمومه......تازه جفت دار شده بودی گوشی قشنگم...چقد ناراحتت شدمچقد گریه کردم برات...برای خاطراتمون...برای قشنگیات...از نظر همه احمقماز نظر خودم عاقلمفقط از دست دادن آدما ارزش سوگواری نداره...گرچه برای توهم ب سوگ نشستم...خیلی وقته...اندازه 8 ماه!...ی گلکسی از دیجی کالا خریدم...دو سه روز دیگه میاد! دلنوشته(49)...ادامه مطلب

ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 146 تاريخ: جمعه 20 اسفند 1395 ساعت: 14:13

چقد بی حوصله ام...

چقد حالم خرابه

چقد الان نیاز دارم حرف بزنم...

چقد بده هرچی تو لیست کانتکتات نگاه کنی هیشکی نباشه ک بشه باهاش حرف زد و خالی شد... ک خسته نشه... نذاره بره و بمونی بی جواب... حرفات دم گلوت خفه ت کنه...

چقد دلم میخواد چند ماه بخوابم

دلنوشته(49)...

ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 164 تاريخ: جمعه 13 اسفند 1395 ساعت: 22:23

چقد اراصبم تنگه... چقد حالم خرابه... از ی طرف ناراحت حال حمیدرضام... البته خب.. میدونم حالش بده ولی دیگه داره زیاده روی میکنه... بخدا من کاریش نکردم... من تا جایی ک تونستم سعی کردم ارومش کنم ک مث من نشه... ولی الان ی چیزایی تو پروفایلش راجبم مینویسه ک خیلی دلم میشکنهاز طرفی نمیدونم کدوم احمقی رفته بدگویی من و فرزانه روپیش ستاره کرده ک ستاره غیر مستقیم تو اینستاش هرچی از دهنش درومد ب ما گفت!! اولش فکر نمیکردم مارو بگه... بعدش ک براش کامنت گذاشتم دیدم کامنتای همه روجواب داده جز منو... فرزانه هم ک اصلا ب رو خودش نیاورد... خیلی اعصابم خوردهاز طرفی حال خاله مرجان خرابه... نمیدونم امشب برم پیشش یا نرم... جوابمم نمیده اصن... از طرفی تو! تو اینستا داشتم پستامو میخوندم یکی از پستام کامنت گذاشته بودی... پیجتو دیدم... با اون یکی پیجم رفتم دوباره پستا و کامنتاتو خوندم... کلی قربون صدقه پای شکسته ت رفتم... دوباره اعصابم ریخت بهم بخاطرتاز طرفی هم اینجا تنهام.. سردمه... دلم میخواد گریه کنم... حالم خیلی بده... خدا حتی توهم ازم گرفت! چقد اراصبم تنگه دلنوشته(49)...ادامه مطلب

ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 149 تاريخ: جمعه 13 اسفند 1395 ساعت: 22:23

صفحه بندی