کاش میشد مثل قدیمی ها برایت نامه ای بنویسم و بگویم، اگر از حال من پرسی افتضاح است،برگرد!
آخر در نامه ها که کسی بلاک نمیشود ...
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: دلتنگی 4 جوک, نویسنده: بازدید: 123 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 22:36