مقاومت مصالح
وقتی بیکارم آدم نیستم بشینم وبلاگ نویسی... وقتی ی عالمه درس دارم میشینم تند تند پست میذارم و حرف میزنم و اینستارو زیر و رو میکنم...
واااای مقاومت مصالحو ک گلی بگیرم سرش...
از 22مرداد وبلاگتو اپدیت نکردی... برا من ک مهم نیست ولی ممکنه یکی منتظرت باشه.. گناه داره
نمیدونم سیستم امارگیری وبلاگ سالمه یا نه؟! مخاطبینم از آلمان و فرانسه و انگلیس خیلی بیشتر از ایرانه... شایدم غلط غولوط میزنه ولی اصلا نمیشه بهش اعتماد کرد... ب درد نمیخوره ب هیچ وجه
چند وقته دیگه هیشکی لایک نمیکنه پستامو... البته برام مهم نیست
از 7 ونیمه بیدارم الان 8 ونیمه و هنوز هیچ کاری نکردم... من برم ب درسام برسم
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116