خدایا بیا
بیا بشین باهم حرف بزنیم... بیا بشین تا از بنده ت پیشت گلگی کنم... بیا بشین تا بهت بگم چجوری دیروز و دیشبمو زهرمار کرد برا... ک کل دیروزو دلشوره داشتم... حالم خوب نبود... کتفم درد میکرد
خدایا بعد از 10 روز ک بهش گفتم نمیبخشمش بهم اس داد... خدایا خودت شاهد بودی چ حالی شدم... حتی الانم نخواست ی ذره از غرورشو بذاره کنار... من همیشه بدهکار بودم دیشبم بدهکار شدم بهش... بیا ببین چی نوشته!
اگه به اینهمه بلا ومصیبتی که داره سرم میاد راضی هستی،باشه!نبخش
ب امام حسین راضی ام
من ب درک... زندگیش ارزش اینکه ی بار بنویسه"فاطمه ببخشید" یا "فاطمه حلال کن" رو نداره؟؟ ک حتی تو این موقع هم ازم طلبکاره... نمیخواد غرور لعنتیشو کنار بذاره... نمیخواد حتی ی. بار دلمو ب دست بیاره... حتی الانم ک کلی ب خودش فشار اورد ک بهم اس داد دلمو شکست باز
خدایا با ایرانسلم اعلام دسترسی گرفتم ارش... شماره شوخاموش کرد! تلگرامشم دیلیت کرد... خودت بیا ببین!! حتی براش مهم نبود میبخشمش یا نه... حتی براش مهم نبود دلمو شکسته داغونم کرده
شماره 903ش روشنه... ولی من هیچ وقت بهش هیچ جوابی نمیدم خدایا... خدایا خودت شاهد بودی دیشب چندبار دلم شکست ازش
خدایا خودت شاهدی با این حرفاش نتنها ی ذره هم دلم نسوخت و تصمیم نگرفتم ک ببخشمش... بلکه مصمم تر شدم...خدایا خودش راضیه دلخور باشم ازش... خودش راضیه منم راضی ام... توهم راضی باش ک خودت گفتی از حق خودم میگذرم ولی از حق بنده م نمیگذرم... من از حقم نمیگذرم خدایا
با اینکه خودت میدونی هنوزم چقد دوسش دارم... خدایا اسم و تصویر فاطمه رو از جلو چشماش نبر... بذار یادش بمونه من همون ادم مغروری بودم ک برا هیچکس وا نمیدادم... ولی ی کاری کرد ک علاوه بر غرورم روح و روانمم از دست دادم... هیچی ازم نمونده خدایا
روزگار میچرخه اقا مهدی... تو غرور منو له کردی منم غرورتو رو له میکنم
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 113