دلنوشته(63)

خرید بک لینک

یک ماه

یک ماه دیگه تولدته... دارم پول جمع میکنم برات کیک بخرم جشن بگیرم... تازه کتاب نخریدم ک پولام بمونه برات... ی کیک خوشگل میخرم... پر مغز و میوه! خامه دوس داری یا نداری؟؟ شکلاتی چی؟؟ هرچی دوس داشته باشی


اهای مخاطبی ک امروز تعطیلی و کشورتو المان میزنه و همش امروز تو وبلاگ منی! ساعتای ورودت ب وبلاگ خیلی باحاله...

8:31

10:31

12:31

13:31

خخخ... باور نمیکنه تا برات عکسشو بذارم!! معلوم نیس این سیستم امار گیری درسته یا نه... همش دنبال ایران-بیرجند میگردم ولی نیست

همش المانه... من نمیفهمم المانی جماعت چجور حرفای منو میتونه بخونه با اون زبون قشنگشون واقعا!!

دلنوشته(49)...

ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 129 تاريخ: پنجشنبه 22 مهر 1395 ساعت: 15:42

صفحه بندی