یک ماه
یک ماه دیگه تولدته... دارم پول جمع میکنم برات کیک بخرم جشن بگیرم... تازه کتاب نخریدم ک پولام بمونه برات... ی کیک خوشگل میخرم... پر مغز و میوه! خامه دوس داری یا نداری؟؟ شکلاتی چی؟؟ هرچی دوس داشته باشی
اهای مخاطبی ک امروز تعطیلی و کشورتو المان میزنه و همش امروز تو وبلاگ منی! ساعتای ورودت ب وبلاگ خیلی باحاله...
8:31
10:31
12:31
13:31
خخخ... باور نمیکنه تا برات عکسشو بذارم!! معلوم نیس این سیستم امار گیری درسته یا نه... همش دنبال ایران-بیرجند میگردم ولی نیست
همش المانه... من نمیفهمم المانی جماعت چجور حرفای منو میتونه بخونه با اون زبون قشنگشون واقعا!!
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 129