خواب
چند وقتیه حس میکنم کسی تعقیبم میکنه... همش احساسم میگه ی نفر هست همیشه حواسش پیش منه... البته این حسو فقط تو اراک و بیشتر تو دانشگاه دارم... هروقت موقعیتش پیش میومد برمیگشتم پشت سرمو نگاه میکردم ولی چیز مشکوکی نمیدیدم... ولی این حس خییییلی ازارم میده... خیلی حس میکنم نیاز ب ی روانشناس دارم
دیشب خواب دیدم همین حسو داشتم و وقتی برگشتم دیدم واقعا کسی پشت سرمه... خیلی دویدم و اتفاقات بدی افتاد ک الان یادم نیست ولی با تپش قلب پریدم از خواب ساعت3
دیروز سرکلاس استاد داشت جزوه میگفت و ما مینوشتیم یهو میگرنم گرفت... تمام بدنم شل شد و نفسم بند رفت... پاشدم برم بیرون از کلاس سرم گیج رفت نزدیک بود بیافتم رو یکی از صندلیها... حس خیلی بدی بود... تا یکی دوساعت بعدشم ضعف توی دست و پاهامو حس میکردم کاملا
خوابم میاد...
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117