برنامه ریختیم برای تولد خاله مرجان...یک سری هماهنگی ها انجام دادم ک احتمالا امشب اتفاق می افتد...امروز هم رفتم کادوی تولدش را گذاشتم در خانه اش و امدم...
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 108 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 22:36