00:00
8 روز مونده ب تولدت
...
ادرس وبلاگو عوض میکنم در اولین فرصتی ک ی ایمیل پیدا کنم ک قبولش کنه
دیروز رفتم ذرت مکزیکی خوردم ک دوس داری... بچه ها پیشنهاد دادن با اینکه حالم خییییلی داغون بود ولی خواستم ک بخورم... خواستم حست بهم منتقل بشه ولی بعدش عوارضشو کشیدم ک زیادم مهم نیود
امروز با فرزانه اینا رفتیم روستاشون و خیلی خوش گذشت
الانم خونشونیم
میدونی چند وقته از حالت خبر ندارم؟؟ راستی پات خوب شد؟؟
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 115