گریه
امروز بعد از مدتها دوباره زجه زدم... دل تنگ شده بودم برای گریه با صدای بلند...
دلم خالی شد...
ولی چشام بدجور پف کرد
00:00
داری بهم فکر میکنی...
چند ساعتی انلاین نشدی نگرانت شدم
فردا میرم اراک... هرچی بیشتر ب تولدت نزدیک میشیم بیشتر دلهره میگیرم...
کاش بودی از کیکت میخوردی
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138