دلنوشته(70)

خرید بک لینک

گریه

امروز بعد از مدتها دوباره زجه زدم... دل تنگ شده بودم برای گریه با صدای بلند...

دلم خالی شد...

ولی چشام بدجور پف کرد

00:00

داری بهم فکر میکنی...

چند ساعتی انلاین نشدی نگرانت شدم

فردا میرم اراک... هرچی بیشتر ب تولدت نزدیک میشیم بیشتر دلهره میگیرم...

کاش بودی از کیکت میخوردی

دلنوشته(49)...

ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت: 16:24

صفحه بندی