02:02
خیلی خستم خیلی
از سرشب با زهرا درگیر پاورپوینتش بودیم... الانم هستیم
تنظیمات کیبورد گوشیم بهم ریخت... با کیبورد داغون دارم تایپ میکنم(به قول خودت!)
سه روز دیگه مونده تولدت... فردا میرم دنبال کارا...
موهای سفیدم زیاد شده... بیشتراز حد تصورم
احساس خوشگلی زیاد میکنم نمیدونم چرا... این روزا زیادی جلو آینه ام... نگاه خودم میکنم و هی میگم چقد امروز خوشگل شدم! بعدم تصور میکنم اگه اون لحظه منو ببینی چ فکری میکنی پیش خودت... حتما میگی چقد قشنگ شده! خخخخخ خل شدم
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128