دلنوشته(75)

خرید بک لینک

19:19

دلم گرفته...

کفش خریدم

فردا میرم اراک

اخر هفته مامان اینا میگن باید بیام خونه... ولی تولد توئه... چکار کنم؟؟ چطور بیام؟؟ دلمو چجور راضی کنم؟؟ اگه بیام نمیتونم برات تولد بگیرم... اگه بیام نمیتونم برات کیک بخرم... جشن بگیرم... لباس خوشگلارو بپوشم... ارایش کنم... اگه بیام نمیتونم برم پارک پیروزی... بشینم تو همون الاچیق

اگه بیام نمیتونم راحت برات گریه کنم...

نمیام... هیچجا نمیام

دلم گرفته... خیلی دلم گرفته

دلنوشته(49)...

ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 10:51

صفحه بندی