عید
عیدت مبارک سید سید مهدی...
چند روز پر دردسر و سخت و شلوغی داشتم...و الان امروز امده خانه با یک عالمه خستگی و درد بدن...
سمیه ازدواج کرد...عقدش چهارشنبه هفته دیگر است...در حرم امام رضا...بماند ک در دلم چ خبر شد وقتی گفت..و بماند ک الان در دلم چ خبر است وقتی ب ان فکر میکنم...
دلتنگتم...
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 117