00:00
هیچ وقت اندازه امروز از درد اینجوری گریه نکرده بودم... دردم خیلی زیاد بود ولی دلتنگیه باعث شد اونجوری گریه کنم... وگرنه استانه دردم بالاست... واسه درد جسم زجه نمیزنم هیچوقت...
الان آرومم ی مقدار... سری ب سری اس ام اس هارو میخونم...
شاید ی روزی برات فرستادم فایلشو
5 روز مونده
پولامو جمع کردم برات...
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131