روزشماری(6)

خرید بک لینک

00:00

هیچ وقت اندازه امروز از درد اینجوری گریه نکرده بودم... دردم خیلی زیاد بود ولی دلتنگیه باعث شد اونجوری گریه کنم... وگرنه استانه دردم بالاست... واسه درد جسم زجه نمیزنم هیچوقت...

الان آرومم ی مقدار... سری ب سری اس ام اس هارو میخونم...

شاید ی روزی برات فرستادم فایلشو

5 روز مونده

پولامو جمع کردم برات...

دلنوشته(49)...

ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 10:51

صفحه بندی