دلنوشته(74)

خرید بک لینک

سُرُم

دیروز ی دونه سرم زدم با امپولی ک باید تو رگی میزدم... و امروز و فردا هم باید رو هم 4 تای دیگه هم بزنم... الانم زیر سرمم

چشمام ب شدت خسته ست... میسوزه... دیشب ک پیامارو میخوندم خیلی قشنگ حرف زده بودی...

بدنم کوفته س... انگاری کتک خوردم

اینم از سرمم همین الان یهویی... حدود 10دیقه دیگه تمومه... این 10 دیقه رو چشامو ببندم سوزشش بیوفته

...

دلنوشته(49)...

ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 10:51

صفحه بندی