11:11
دیشب ی نرم افزار دانلود کردم کل اس ام اس هامونو ذخیره کرد
شاید بخوام گوشیمو عوض کنم حیفه پیامات بپره...
ی مقداریشونو تو همون نرم افزار خوندم
کلا دیشب ب گریه گذشت
تا 2 زااار زدم با حرف زدنت... چقد دلتنگتم
6 روز مونده ب تولدت
برات جشن میگیرم
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138