قلم تو(2)

خرید بک لینک

تقصیر تو بوده ک سر باد نشستی

جز بر سر موهای تو که جنگ نمیشد


من مرد فلسیطینی محکوم به تسلیم

تسخیر تلاویو تو با سنگ نمیشد


مجبور شدم از تو غزل ها بنویسم

نقاشی چشمان تو با رنگ نمیشد


با ریتم قدم های تو گفتم غزلم را

این نغمه که با ساز، که با چنگ نمیشد

...

پ ن: طبق حافظه ی خودم نوشتمش...ادم چیزی را که دوست داشته باشد همیشه به یاد دارد...حتی اگر بیش از دوسال از حفظ کردنش گذشته باشد...

این شعر را اواخر فروردین ماه سال 93 برایم نوشتی...

دلنوشته(49)...

ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 22:36

صفحه بندی