دلنوشته(98)

خرید بک لینک


11:11

به یادتم... نمیدونم توهم ب یادمی یا نه...

دوستت دارم خیلی

...

یه شب که سردم بود

به مادرم گفتم

هوا که سرد میشه

یاد تو می افتم...


طفلی دلش لرزید

دلش دوباره شکست

تو زل تابستون

تو کوچه برف نشست...

تو کوچه برف نشست


مسافرا شعرن

تو برف و بارونی

قطار قلب منه

چشم تو پنجره هاش


پنجره ها بستن

مسافرا خستن

ببار تا دم صبح

به فکر هیچی نباش...


دونه به دونه غمی

غصه به غصه شبم

کاشکی یه روز صبح شه

کاش فقط ای کاش

کاش فقط ای کاش....


بگو شب بخوابه

من بیدارم

من شبو

زنده نگه میدارم...


محسن چاووشی-قطار


دلنوشته(49)...

ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 156 تاريخ: يکشنبه 7 آذر 1395 ساعت: 9:24

صفحه بندی