عکست
همیشه با دیدن این عکس دلم شدیدا میلرزه... دقیقادوتا چیزی ک بهشون حساسم کنار همن تو این عکس
فک کنم مال شب قدره ک مشهد بودی... یادم نیست دقیق... فقط میدونم اولین بار ک دیدمش دلم هررری ریخت پایین...
الهی من فدای چشای ناراحتت...
چند شب پیش دوباره خوابتو دیدم...
همون موقع ک خواب دیدم سرمو میبرن... تو خواب بعدی تو بودی
بعدا یادم افتاد
ولی اصلا یادم نیست چی بود... خیلی سعی کردم یادم بیاد ولی نشد
تو خواب کلی باهات حرف زده بودم... :)
پ ن:فک نکن فقط خودت میتونی بری مشهد... منم میرم عکسامو میذارم... حالا میبینی :)
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 204