دیگه دلم نمیخواد اینجا فعالیت کنم.... شاید چون ی حسی بهم میگه حضور داری... میای میخونی... شایدم حسم اشتباه باشه ولی وقتی میام اینجا دیگه مثل قبل حرفی برا گفتن ندارم
...
فکر نکنم دیگه فعالیت کنم.... شاید حذفش کنم شایدم نکنم
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138