اراک
انتخاب واحد هم انجام شد و فقط یک سه واحدی مانده ک اگر بتوانم راضیشان کنم برایم بردارند اگر نه دو واحد دیگر عملی برمیدارم
برایم دعا کن مهدی من...ک بشود برشدارم...خیلی به نفعم میشود...
فردا میروم اراک...با یک عالمه وسیله و عمه و مادربزرگ...ک ان ها بروند تهران...
دلم خیلی تنگ میشود...
نفهمیدم تابستان چگونه گذشت...اصلا بمن خوش نگذشت
شاید بازهم بتوانم ببینمت
دلتنگتم
16:16
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 124