دلنوشته(48)

خرید بک لینک

اراک

انتخاب واحد هم انجام شد و فقط یک سه واحدی مانده ک اگر بتوانم راضیشان کنم برایم بردارند اگر نه دو واحد دیگر عملی برمیدارم

برایم دعا کن مهدی من...ک بشود برشدارم...خیلی به نفعم میشود...

فردا میروم اراک...با یک عالمه وسیله و عمه و مادربزرگ...ک ان ها بروند تهران...

دلم خیلی تنگ میشود...

نفهمیدم تابستان چگونه گذشت...اصلا بمن خوش نگذشت

شاید بازهم بتوانم ببینمت

دلتنگتم

16:16


دلنوشته(49)...

ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 124 تاريخ: دوشنبه 29 شهريور 1395 ساعت: 22:36

صفحه بندی