کی میدونه
آدما باید چند بار دلتنگ یه چیزی بشن
تا فراموشش کنن؟..
اگه دلتنگی برگ باشه
و فراموشی پاییز،
آخره پاییز که بشه باید همه برگات بریزه و فراموش کنی،
اما میدونی من همیشه یه درخت کاجم..
نمیریزه این دلتنگیا از تنم...
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 116